wtorek, 25 lipca 2017

Koktajl owocowy na plażę

Totalny relaks w słońcu, z książką i koktajlem w ręku :)


Dziś wybieram się na plażę poleżakować i słońca zarzyć. Plażing, leżing i smażing w planach :) Ręcznik - spakowany! Okulary słoneczne - są! Przeciwopalaczem przed wyjściem - dokładnie wysmarowana! Książka do poczytania - obecna! Muza do posłuchania - a po co mi sztuczne dźwięki, skoro w szum morza będę się wsłuchiwać :) 

A napój? Gdzie jest napój? Bo przecież płyny trzeba na bieżąco uzupełniać. Też jest i to jaki pyszny! :) Przygotowywany naprędce i w pośpiechu, żeby z jak największej ilości słoneczka skorzystać, zanim znowu nie zacznie padać! Wykorzystałam tu metodę "garściową", znaczy po garści ulubionych, świeżych owoców zblendowałam :) Do tego mleko i trochę lodu - koktajl na plażę jest gotowy!

Nie dodawałam tu żadnego słodzika w postaci miodu, syropu klonowego czy syropu z agawy, bo podczas plażowania wolę popijać niesłodzone płyny. 

A teraz hop na rower, plecak z asortymentem plażowym na plecy i jazda w drogę! Na plażę mam niedaleko, ledwie 5 km, migusiem zajadę. A potem totalny relaks w słońcu, z książką i koktajlem w ręku, raj na ziemi :) To nic, że w podróży powrotnej ma mi towarzyszyć zapowiadany deszcz... Nawet godzinna dawka słońca przy ostatnich temperamentach pogodowych to będzie ogromny sukces! ;)

Koktajl popijałam wspólnie z Ciastem na niedzielę w ramach fejsbukowej akcji Owocowe słodkości.


Składniki na 2 szklanki - albo szklankę i zapas na później:
  • 1 garść świeżych truskawek
  • 1 garść świeżych jagód
  • 1 garść kawałków świeżego ananasa
  • 1 szkl. mleka 0,5%
  • 1 garść kostek lodu - lub więcej, jak kto woli

Truskawki i jagody umyć i pozbyć się szypułek i ewentualnych listków. Kawałek ananasa obrać ze skóry i drewnianego środka i pokroić na mniejsze cząstki.

Do kielicha blendera wrzucić owoce, dolać mleko i dorzucić lód. Zmiksować do całkowitego połączenia składników. Przelać w słój z nakrętka lub inne naczynie podróżne i zabrać ze sobą na plażę :) 

Smacznego plażowania sobie i Wam życzę! A jeśli nawet deszcz mnie podczas tych plażowych ekscesów trochę zmoczy - nic to! Nie z cukru jestem :P




10 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczny koktajl :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koktajl :) Latem nic więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja! Trzeba robić i pić, póki letnich owoców dostatek :)

      Usuń
  3. Asiu pyszności, uwielbiam takie koktajle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nam się Kochana gusta zgrywają, bo ja sobie dnia nie wyobrażam letnią porą bez takiego napitku ;)

      Usuń
  4. Cudny kolorek.dzieki za wspolna zabawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczny kolorek letnich napojów to już połowa sukcesu, żeby posmakowało ;) Owocowo Słodziło się razem z Tobą, Bożenko, pysznie :)

      Usuń
  5. U nas pogoda na plażing nie pozwala ale koktajl zawsze warto wypić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś warunki pogodowe nam się wyrównały, bo u mnie leje od rańca :( Wczoraj godzinę plażowania jednak udało mi się zaliczyć - tyle mojego w tych kaprysach aury ostatnich :)

      Usuń

Z góry dziękuje za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)

Google+ Followers

Wersja do druku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...